5 תשובות
הכל בסדר, אין לך מה להאשים את עצמך.
תעברי הלאה.
תעברי הלאה.
הכל בסדר את לא צריכה להרגיש רע עם עצמך, זה בסך הכל קורה לכולם לפחות פעם אחת.
הכל טוב זה קורה למלא אנשים במצבים של מבוכה ,גם לי לפעמים
זאת דרך להתמודד
זאת דרך להתמודד
זה לא צחוק של שמחה
אלא של מבוכה
אלא של מבוכה
הכל בסדר, קורה לכולם.
באותו הנושא: