5 תשובות
הכל בסדר, אין לך מה להאשים את עצמך.
תעברי הלאה.
הכל בסדר את לא צריכה להרגיש רע עם עצמך, זה בסך הכל קורה לכולם לפחות פעם אחת.
הכל טוב זה קורה למלא אנשים במצבים של מבוכה ,גם לי לפעמים
זאת דרך להתמודד
זה לא צחוק של שמחה
אלא של מבוכה
הכל בסדר, קורה לכולם.