4 תשובות
זה בסדר גמור !
זה אף פעם לא "מאוחר מדי"
עדיף לקחת את הזמן כדי להחליט על מסלול שאת שלמה איתו מאשר להתחיל מוקדם משהו שלא תהני ממנו ולא תעשי איתו כלום במהלך החיים.
הכרתי אנשים שהתחילו ללמוד לתואר רק בגיל 30

האוניברסיטה העברית בירושלים הכי טובה בכל מה שקשור למדעי הרוח :)
היי זה הגיל הממוצע שאנשים סביבי בו, אני שנה א. העברית זה המקום הכי טוב לעשות תואר במדעי הרוח.