11 תשובות
אני גם דתי ולא הייתי במסיבות ואין לי ידידות,אם את יורדת בדת זה לא אומר שאת חייבת ידידים ולצאת למסיבות
^צודק, רק בחירת המילים "לרדת בדת" לא מדוייקת
שואל השאלה:
זה לא לרדת פשוט להיות פחות חרדייה אני שונאת אותם לא בקטע רע הם מתעללים בי
אנונימית
את יכולה להיות דתייה לאומית ושלא יהו לך ידידים או שתצאי למסיבות הכל בסדר
ואם תירצי לדבר על זה בפרטי את מוזמנת לשלוח הודעה בכיף
שואל השאלה:
אממ כע אני אשלח
אנונימית
זה לא נורא זה פשוט מסקרן אותך...
חרדי בסופו של דבר זאת תפיסת עולם אז את יכולה לשנות את תפיסת העולם שלך במשך השנים ובמקום להיות עם תפיסת העולם כמו של החרדים את יכולה להיות עם תפיסת העולם כמו של דתיים הלאומיים
תמיד כדאי לדעת מה הכיוון אבל תחשוב עם עצמך באמת איפה אתה רוצה לראות את עצמך בעוד כמה שנים
הלכה - זה משהו שמחייב כל היהודים, לא רק חרדים.
אנונימי
לא נורא ככ
מותר וזה בסדר שאת מרגישה ככה
ממליץ להתעלם מהגדרות מוזרות ופשוט לעבוד את השם על פי ההלכה