5 תשובות
לצאת לריצה
תצא להליכה אולי?מחר יום חדש תאכל יותר טוב, קורה לי מלא ואני פשוט מוותרת אבל לא טוב לוותר צריך ללמוד להמשיך ולא לעשות הכל או כלום.
תנסה מחר לעשות יום שפחות תרגיש חרא
תנסה מחר לעשות יום שפחות תרגיש חרא
שואל השאלה:
תודה על המוטיבציה עכשיו יוצא להליכה:)
תודה על המוטיבציה עכשיו יוצא להליכה:)
תהנההה
מותר לך מדי פעם
אבל אם זה מרגיש לך יותר מדי לא בריא תעשה אימון קטן או צא להליכה/ריצה
אבל אם זה מרגיש לך יותר מדי לא בריא תעשה אימון קטן או צא להליכה/ריצה
אנונימית
באותו הנושא: