5 תשובות
שואל השאלה:
ומתי היא השנה
ומתי היא השנה
אנונימית
יב
חושבת שמשתנה בין בתי ספר אני בי"א עשיתי
אצלי עשיתי ביב חורף.
יש לי חברים שעשו ביא קיץ, או אפילו יא חורף.
לא יודע מה התאריך של הבגרות הקרובה.
יש לי חברים שעשו ביא קיץ, או אפילו יא חורף.
לא יודע מה התאריך של הבגרות הקרובה.
אני עשיתי ב- י"ב בחורף אבל יש כאלו שניגשים אליה גם ב- י"א.
באותו הנושא: