8 תשובות
תיראי איך תרגישי בבוקר ואז תחליטי..
אפשר לקחת אקמול, או כל תרופה דומה, זה יעזור.
או פשוט לומר שכואב הראש ואת לא יכולה ללכת לביה"ס.
רפואה שלמה!
לכי להתקלח, תישני ולפני הביהס תשתי כדור: )
תשתי תה.. או תקחי אקמול.. או תנוחי, אם זה לאעוזר תבקשי ללכת לרופא
קחי כדור נגד כאב ראש ותנוחי.
אולי מחר תרגישי טוב ותוכלי ללכת לביה׳ס.
אם תרגישי עדיין רע אז תגידי את זה להורים שלך.
שואל השאלה:
תרופות לא עוזרות לי.. אתמול לקחתי תרופה ולא עזר לי. ולקחתי תרופה שהכי עוזרת. ואמא שלי אמרה לי שגם אם יכאב לי הראש אז אני יילך לבצפר.
תנסי אדביל - advil לי זה תמיד עוזר ואם לא אז אני תמיד הולכת לישון ובבוקר זה עובר..
תשתי הרבה עד השינה
יש תאוריה, שאת צריכה פשוט לא לחשוב על זה וזה יעבור. אם זה כאב ממש ממש חזק, שאת לא מצליחה לתפקד בגללו - זה חמור מאוד, פני לרופא.
אבל אם זה כאב חלש, תשתדלי להתעסק בדברים אחרים, ולא להתעסק לא בכאב ולא בזה שאת צריכה לא להתעסק בכאב. הוא יחלוף מאליו. (לשתות הרבה מים גם יעזור:) )