6 תשובות
אוי
מה קרה??
אני גם בכיתי הרבה היום אבל מסיבה אחרת
אני מבינה אותךך ואני מאחלת לך שיהיה לך רק טוב אל תשקיע בדברים שעשית בעבר תחשבי רק על העתיד
טעויות קורות אהובה שלי, הכל בסדר, ולבכות זה בסדר!
שואל השאלה:
אני מרגישה שהעדפתי בן על פני חברים שלי ושפגעתי בהרבה אנשים ושהבחירות שלי שגויות ואני בוכה הרבה עכשיו
אנונימית
גם אם כן זה בסדר לטעות, זה מה שעושה אותנו אנושיים.
אבל לפחות למדת מזה לפעם הבאה