5 תשובות
היי, מבינה אותך לגמרי, את מוזמנת לדבר איתי בפרטי❤
חוח אני ככה גם. אף אחד לא שם עליי חוץ מהחברות הקרובות שלי, ואני חיה עם זה.
אני יודעת שזה פשוט כי אני לא מדברת כל כך ולא חברותית, יכול להיות שזה אותו דבר איתך.
אם תיצרי קשר עם אנשים הם כן ידברו איתך תוכלו לפתח שיחה.
אבל הגיוני שהם לא ירצו להישאר איתך לבד אם אין להם כלום במשותף איתך, או אם הם לא חברים טובים שלך, כי זה קצת מביך שאין על מה לדבר. זה לא אומר שהם שונאים אותך או משהו, זה פשוט מביך לשבת עם מישהו שאתה לא מכיר ולא יודע איך להתחיל לדבר איתו
הפתרון הכי טוב זה פשוט להתחיל לשוחח עם אנשים ולעניין אותם.
זה לא עובד עם כל האנשים, מניסיון, יש אנשים שמתאימים לך ויש כאלה שלא עובד איתם, לא משנה כמה מנסים. אלה שזורם לך לדבר איתם יותר בקלות ויותר מוצאים חן בעינייך, הם אלה שמתאימים להיות חברים שלך
אני יודעת שזה פשוט כי אני לא מדברת כל כך ולא חברותית, יכול להיות שזה אותו דבר איתך.
אם תיצרי קשר עם אנשים הם כן ידברו איתך תוכלו לפתח שיחה.
אבל הגיוני שהם לא ירצו להישאר איתך לבד אם אין להם כלום במשותף איתך, או אם הם לא חברים טובים שלך, כי זה קצת מביך שאין על מה לדבר. זה לא אומר שהם שונאים אותך או משהו, זה פשוט מביך לשבת עם מישהו שאתה לא מכיר ולא יודע איך להתחיל לדבר איתו
הפתרון הכי טוב זה פשוט להתחיל לשוחח עם אנשים ולעניין אותם.
זה לא עובד עם כל האנשים, מניסיון, יש אנשים שמתאימים לך ויש כאלה שלא עובד איתם, לא משנה כמה מנסים. אלה שזורם לך לדבר איתם יותר בקלות ויותר מוצאים חן בעינייך, הם אלה שמתאימים להיות חברים שלך
1. אל תסתובבי איתם - אם הם לוקחים אותך כמובנת מעליו ולא מתייחסים עלייך זה לא נראה חברות
2. אם את לא מצליחה להכיר אנשים חדשים אולי את צריכה להיות יותר פתוחה בפני אנשים
2. אם את לא מצליחה להכיר אנשים חדשים אולי את צריכה להיות יותר פתוחה בפני אנשים
אנונימי
היי, יש את הפרויקט שלי
קרה לי אותו דבר תתעלמי ושימי ז*ן
אם את צריכה אותי שלחי הודעה ❤
אם את צריכה אותי שלחי הודעה ❤
באותו הנושא: