9 תשובות
ידידות מעלה,חברים בכללי ברמה מוגזמת אז כן.
ממש לא, אני לא אשפוט משהו לפי החיים החברתיים שלו. שיצטרף לבדידות איתי ומחסור בחיי חברה(:
שואל השאלה:
אהבתי את תשובה
אנונימי
תאמת אני יגיד שלי זה קצת מוריד כי אני נמשכת לאנשים חברותיים עם ביטחון עצמי כזה אבל כל אחת והטעם שלה
לא למי אכפת כמה חברים יש לך בחייאת
לא מוזר ולא מוריד
אוהבת מתבודדים
אנונימית
אם אין לך חברים בכלל זה כן ידליק אצלי איזה נורת אזהרה
אני צריכה לדעת מה המעגל החברתי שלך כדי שאוכל איכשהו להתחבר אליך, ואם אין לך אחד כזה יתעוררו אצלי שאלות למה זה
^מסכימה