5 תשובות
תעשי מועד ב ותלמדי הפעם יותר מחודש אם את צריכה
הכל בסדר אפשר גם להשלים בגרויות
לא נורא תעשי מועד ב
מובן שיש פחדים ובלאקאווט וזה קורה
הכל בסדר
שואל השאלה:
קשה לי לשבת ולחכות עד המועד ב
אל תחכי
תלמדי תבלי
תעשי חיים לא על החיים זה בית-ספר תהני!!
כנראה פשוט באת לחוצה מדי,
נסי לתרגל ולהשקיע גם לקראת המועד ב', תעשי לעצמך גם סימולציות בחינה (בהן את מדמה לעצמך את מצב המבחן מבחינת מגבלת הזמן, בחירת השאלות וכו'..) ותראי איך הולך לך בהן, איפה את נופלת לרוב, מה צריך יותר לחזק ומה פחות.. זה גם יעזור לך ללמוד איך להתמודד עם הלחץ של המבחן ועם מצבים שונים במבחן שיכולים להיות.
לבחינה עצמה במועד ב', אל תבואי לחוצה מדי, האמיני בעצמך, תביני שכל הלמידה שלך הייתה שווה את זה והיא ממש לא הייתה לשווא, ותני את ההכי טוב שלך- תתחילי לענןת על השאלות, מהשאלה בנושא שהכי קל לך. מאמין שתוכלי להגיע לציון שהולם את כמות ההשקעה שלך בסופו של דבר ותוכלי לגלות בך יכולות שלא הערכת אצלך.
בהצלחה