42 תשובות
ליאה
אליס
אנונימית
לדעתי
דניאל / נטע / דפנה
נטע זה גם חמוד
אנונימית
דניאל
יסמיןן
לונה ואליס מזעסע
אמה/יסמין
דניאל
ליאה.
אמה!!
יסמין!!!!!
אנונימית
ליאה !! שם מדהיםפ
אמה וליאה
שואל השאלה:
אלי חולי צריך לנוח

שאלתי מה יפה, לא שאלתי מה מכוער
אני אוהבת את השמות האלה
ועם את לא אוהבת לא צריך לכתוב ככה
אמה או יסמין
ברו זה לא כלב תני לה שם נורמאלי
ליה ונטע
דניאל או אליס
שואל השאלה:
פרוש
מה זה קשור שם נורמאלי
אני רוצה לתת לה שם מיוחד
ואני אוהבת את השמות האלה אז מה הבעיה?? אנשים לא יכולים להפסיק לשפוט
נטע / אמה
יסמין/דניאל
לילהה זה ככ יפה
נטע, דניאל ואמה השמות הכי יפים לדעתי
יסמין
דניאל/לילה
אליס
אמה, אליס, ליאה או נטע.
שמות מקסימים, בהצלחה ומזל טוב! 3>
נטע/דניאל
נטע או אליס אלה שמות ממש יפים לדעתי ומזל טוב 3>
יסמין
אני ממש אוהבת דפנה ונטע


כל השמות האמריקאים האלה לונה ואליס... אנחנו ישראלים, לא חייבים להעתיק מחו"ל
אנונימית
דניאל/אמה
ליאה ולילה
אנונימית
בסוף היא תשאל מי בחר לה את השם והיא תתעצבן עלייך
אני לא הייתי לוקח אחריות.
ואת נותנת לילדים בסטיפס לבחור את השם שלה ובטח ישאלו אותה מי בחר לך תשם והיא תגיד ילדים בסטיפס.
עזבי את השמות האלה, קאי שם מושלם
09~