6 תשובות
אני ייבדיל כי מלח זה קטן ודק כזה והסוכר הוא יותר גדול.. לא קשה להבדיל dd:
אני מבדילה גי הגרגרים של הסוכר גדולים משל מלח לרוב אבל אני בכל זאת טועמת חח
אנונימי
אני חושב בלי שום תהליך פיזיקלי להפרדה של תערובות אז לא נראלי בלי לטעום
מלח יותר לבן ונקי ויותר קטן
אפשר להבדיל, אבל הייתי טועמת לייתר ביטחון חח
לפי הטעם
באותו הנושא: