התחברות
הרשמה
אני אקבל משכורת בחודש אוגוסט אם אני משתחרר בשלישי לחודש?
19 במאי 2022, 01:03
משכורת
שכר
חיילים
תשובה אחת
אם אתה משתחרר בשלישי ביולי אז כן.
T
The rise of Ben Gvir
באותו הנושא:
לקנות אייפון עכשיו עם כל המשכורת מאוגוסט או לחכות עוד חודש שלםם?
אם התחלתי לעבוד ב1 לספטמבר אני אקבל משכורת מחר או משכורת ב1 לחודש הבא?
נגיד שאני מתחילה לעבוד ב22 לחודש אני עדיין אקבל משכורת ב10?
אם התחלתי לעבוד נגיד בסוף החודש הקודם אני אקבל משכורת ב10 לחודש רגיל או בחודש אחריי?
אם מחר העשירי לחודש אז אני אקבל משכורת בשבת?
אם אני מתגייס בשני כמה משכורת אקבל חודש הבא
אם אני יעבוד חודש ימים ואקבל 350 ביום, מה תהיה המשכורת שלי בחודש?
אם אני עובדת מ1 ביולי אני אקבל את המשכורת ב10 של יולי או של אוגוסט?
מה המשכורת שלי אם אני אעבוד ואקבל בשעה 30 ל60 שעות בחודש
אני אמורה להתחיל לעבוד ב2 לספטמבר ב10 לחודש אני אקבל משכורת או שלא?
אם עבדתי במשך שבועיים בעבודה החדשה ונכנסת משכורת ב10, אז אני גם אקבל ב10 לחודש?