4 תשובות
תלוי בכמות אבל מבחינת ערך תזונתי חדמש ארוחת צהריים
אני חושבת שעדיף ארוחת צהריים ואז לקינוח/ביניים גלידה
גם אם תאכלי גם וגם זה בסדר!!!!!
מבחינה בריאותית זה לא בסדר אבל כל אחד וההחלטות שלו