21 תשובות
כן נכון..
שואל השאלה:
נו אבל הרושם הראשוני שהיה לכם מהאדם הזה זה לפי מראה חיצוני לא?
נו אבל הרושם הראשוני שהיה לכם מהאדם הזה זה לפי מראה חיצוני לא?
אנונימי
אם יש לך אופי טוב והיא מחבבת אותך היא תסכים, אם לא היא כנראה מאוד שטחית אז במילא עדיף להתרחק מאנשים כאלה
תנסה אין מה להפסיד
אולי הכל בסופו של דבר עניין של טעם שווה לך לנסות
שואל השאלה:
הבעיה שאנחנו עדיין לא ממש מכירים אחד את השנייה..כאילו כן כבר יודעים אחד על השנייה קצת דברים אבל אנחנו לא נפגשים כזה ממש לבד אלא במפגשים משותפים וכאלו
הבעיה שאנחנו עדיין לא ממש מכירים אחד את השנייה..כאילו כן כבר יודעים אחד על השנייה קצת דברים אבל אנחנו לא נפגשים כזה ממש לבד אלא במפגשים משותפים וכאלו
אנונימי
אז תיזום מפגש תגיד לחברים המשותפים שיבואו ואז תדבר איתה טיפה ותראה לאן ילך
שואל השאלה:
קצת לא נעים לי אבל ככה להתחיל איתה בצורה כזו גלויה..
קצת לא נעים לי אבל ככה להתחיל איתה בצורה כזו גלויה..
אנונימי
שואל השאלה:
ביררתי עם ידידה שלי אם זאת שאני מחבב אותה פנויה אבל חוץ מזה לא ממש ניסיתי עדיין להתקרב אליה בעצמי
ביררתי עם ידידה שלי אם זאת שאני מחבב אותה פנויה אבל חוץ מזה לא ממש ניסיתי עדיין להתקרב אליה בעצמי
אנונימי
נוו זה כל הקטע לנסות
שואל השאלה:
חחח אבל מה לעשות שאני ביישן וזה לא בא לי בקלות
חחח אבל מה לעשות שאני ביישן וזה לא בא לי בקלות
אנונימי
אם לא תנסה לעולם לא תדע..
אני גם ביישנית אני האמת יספר שיש לי גם משהו טיפה דומה יש לי חברה שמכירה עוד כמה בנים ואחד מהם הוא הקראש שלי הוא ממש חמוד ולא יצא לי לדבר איתו ובמקרה זה היה במפגש משותף אני חושבת שפעם הבאה אני אנסה טיפה סתם ליצור אפילו שיחה הבעיה שהוא חמוד רצח אבל ואבל גדול הוא כיתה י
שואל השאלה:
לא יודע אבל איך להתקרב אליה מבלי שזה ייראה מוזר כזה כדאי כבר פשוט להציע לה? למרות שיש כמובן מצב שהיא תסרב ככה או ככה כי אנחנו לא לגמרי מכירים
לא יודע אבל איך להתקרב אליה מבלי שזה ייראה מוזר כזה כדאי כבר פשוט להציע לה? למרות שיש כמובן מצב שהיא תסרב ככה או ככה כי אנחנו לא לגמרי מכירים
אנונימי
לאו דווקא להציע קודם להכיר לדבר לראות שיש דברים משותפים בניכם.
בן כמה אתה?
בן כמה אתה?
שואל השאלה:
17
17
אנונימי
אה הבנתי טוב קיצר שווה לנסות חיים פעם אחת אתה לא תפסיד שום דבר
חיים פעם אחת,אף אחד לא יזכור אותך אחרי התיכון! תציע לה מקסימום היא תגיד לא ותיהיה מישהי אחרת,מקסימום זה רק אומר שהיא לא בשבילך
והייתי יוצאת עם מישהו גם קשור למראה אם הוא מושך אותי וגם באופי מאד משפיע
והייתי יוצאת עם מישהו גם קשור למראה אם הוא מושך אותי וגם באופי מאד משפיע
כן.. אני ספיציפית שופטת יותר לפי האופי פחות לפי המראה..
אולי
רושם ראשוני יכול להשתנות.. אני מכירה מישהי שבהתחלה היא נראתה לי ממש יפה (לא בקטע כזה..) ושהכרתי אותה וראיתי את האישיות הדוחה שלה היא נראית לי פחות יפה..
באותו הנושא: