39 תשובות
יש לך חברה שב בשקט
תלך על האחרונה
אנונימי
מה אתה מרגיש לחברה שלך?
לא^^^^^ הוא לא יכול להחליף חברות כמו גרביים..
חברה שלו תיפגע
שישב בשקט מה זה עכשיו "אישה כבחירתך"
וטפ יש לך חברה למה שתחשוב על זה אפילו-
אנונימית
שואל השאלה:
חבר'ה, אני בדיכאון דיי כבד כבר חודשיים, אין לי מושג כבר מה לעשות עם החיים שלי, הם זבל טהור. בקיצור אני משאיר הכל כרגיל בינתיים, ואנסה לקבוע טור לרופא. תודה רבה שעניתם לי.
אנונימי
אתה מטורלל ללא ספק, אם לא טוב לך למה אתה נשאר איתה? ולהיות עם עוד מישהי זה לא מה שיעזור לך אתה צריך להיות קודם עם עצמך כמו שצריך ואז להכנס לזוגיות
אם אתה אוהב את חברה שלך, אל תיפרד ואל תחשוב על השנייה בכלל.
בהצלחה ברופא.
שואל השאלה:
מה הקשר הזוגיות?? אני מדבר בכללי שאני חושב שאני זבל של בן אדם, ושהחיים שלי הם זבל. יש לי מלא מחשבות אובדניות בזמן האחרון ושום דבר כבר לא עוזר לי. אתם יכולים לקרוא איך שאתם רוצים אבל לא איכפת לי כבר. אני ממש לא הולך להיות עם הזאתי שאמרה שהיא מאוהבת בי. אז לקרוא לי מטורלל או להגיד שאני לא נורמאלי זה בחיים לא יעזור לי. בכל מקרה תודה לכל מי שענה. אני כבר אנסה למצוא כיוון בחיים שלי
אנונימי
תיפרד מחברה שלך ממילא היא נעל בית
אנונימי
לא הבנתי למה אתה מפיל את הרגשות האשמה שלך ? לא אמרתי שזה לא דבר טוב, אני גם לא אמורה לנחש את זה לפי מה שרשמת בשאלה שהחיים שלך בזבל לפעם הבאה תלמד לנסח כמו שצריך ותקבל תשובה כמו שצריך.
אתה באמת אוהב את חברה שלך? כי אם אתה ככה בקלות מסתכל לכיוון של מישהי אחרת אז כנראה שחברה שלך לא חשובה לך מספיק בשביל לא להתלבט כשבחורה אחרת באה אלייך עם הרגשות שלה.
אם תישאר איתה אבל תימשך יותר לבחורה השנייה אז חברה שלך תתחיל להיחשב סוגשל ריבאונד ואז זה כבר יהיה ניצול
אם אתה מרגיש שאתה מוכן לוותר על חברה שלך בכזאת קלות, אז תיפרדו
עדיף לגמור עם זה כמה שיותר מוקדם.
ואל תבוא ישר לבחורה השנייה, זה לא יהיה בגידה אבל זה עדיין יכאב לחברה שלך לראות שככה וויתרת עליה בשביל מישהי אחרת
שואל השאלה:
אם את לא יודעת איך לענות אז אל תעני בכלל, אני בסה"כ שאלתי שאלה, ואני מודה בזה שיצאתי לא בסדר. אני לא עומד להיפרד מחברה שלי כי אני אוהב אותה יותר מכולם, אבל אני גם לא רוצה לשבור את הלב למי שאמרה שהיא מאוהבת בי כי אז אני בכלל ירגיש חרא בן אדם, אז ככה או ככה אני ארגיש חרא בן אדם. אבל הבעיה היא שאני לא רק מרגיש שאני חרא בן אדם, אני באמת חרא בן אדם.
אנונימי
בן אדם כשאתה עם חברה שלך אתה עם חברה שלך. מה זה לשבור למישהי את הלב? היא יודעת שאתה בזוגיות?אנשים לא שולטים במי להתאהב אני לא מאשימה אותך בכלום.
אבל יש המון בנות יפות בחוץ ואם כל מישהי יפה שתתחיל איתך אתה תחשוב על זה יש בעיה בך.
ובאמת כואב לי בשביל חברה שלך שאתה בכלל חושב על מישהי כאופציה.
בואו נהיה רציניים בתת מודע הוא מעוניין בשניה כבר למרות שיש לו חברה
ואם תאמת לא אשמתו אהבה זה רגש בלתי נשלט
עד שאתה לא תיפתר מהעניין בשניה לא תהיה בשקט עם הראשונה אחרת לא היית מסתכל על אחרת
תעשה מה שבלב שלך העיקר על תיבגוד לכול אדם יש רגשות
שואל השאלה:
תודה רבה שענית לי, אני מצטער על זה שחשבתי על מישהי אחרת כאופציה. אני בחיים לא אבגוד בחברה שלי. אבל כרגע אני גם ככה במצב נפשי דיי קשה, אז אני אלך לרופא, כי אני ממש לא מרגיש טוב במיוחד בשבועיים האחרונים, והזאתי אמרה לי שהיא מאוהבת בי היום, שתבינו באיזה מצב אני. בקיצור תודה רבה לכולם, אני כבר אקבע טור לרופא.
אנונימי
חיים פעם אחת, תקשיב כל עוד אתה בריא תהנה מכל רגע, אני לא מתכוונת לאבד את הראש כן? אסביר: הכוונה אל תיהיה כזה קשה אתה אוהב את חברה שלך? תשאר איתה, אתב אוהב את השנייב תיהיה איתה, פשוט וקל אל תדפוק חשבון תעשה מה שאתה מרגיש
אנונימית
איזה תגובות מסריחות, תתעלם מכולם, תעשה מה שהלב שלך מרגיש מי ישמע אתה הולך להתחתן עם חברב שלך עכשיו, אתם עוד ילדים תעשה מה שבא לך!
אנונימית
תרגיש טוב!
אם אתה אוהב את חברה שלך אין מה לעשות
תעשה מה שטוב לך ומה שבא לך,
אנונימית
אם אתה מנסה לחשוב בין חברה שלך לבינה
אל תהיה עם אף אחת
אם אתה רוצה להיות איתה תהיה איתה אבל קודם תפרד מחברה שלך ואז תגיד לאותה אחת שאמרה שהיא מאוהבת בך שאתה צריך לחשוב על זה כי אתה אחרי פרידה
בן כמה אתה?
שואל השאלה:
17, ביולי כבר 18, אבל זה לא אמור להיות משנה...
אנונימי
ישך חברה תסתום תפה ןשב בשקט
אתה אוהב את חברה שלך? תדחה את הזאתי מהשכבה
אתה אוהב את השנייה? תיפרד מחברה שלך
ממש פשוט
יש לך חברה, תוריד הילוך חבוב
אנונימית
אתה רציני שואל ?
כאילו אתה מטומ טם בכוונה
יש לך חברה אחי כאילו אני בשוק שאתה חושב על זה בכלל
אתה רציני?
אם אתה מדבר ככה על הזאתי שאמרה שהיא מאוהבת בך. זה אומר שאתה כבר לא באמת אוהב את חברה שלך... לא חושבת שהייתי בכלל שוקלת משהו כזה אם הייתי מאוהבת בבן זוג שיהיה לי. ואיך אומרים- אם יש ספק, אין ספק.
ברגע שאמרת שהיא מאוהבת בך קשות הבנתי שזה לא באמת קרה אבל אתה כן רוצה שזה יקרה
אם אתה אוהב את החברה שלך אז תדחה אותה, אם אתה לא רוצה להישאר אם חברה שלך בגללה אז תפרדו ותהיה עם מי שאתה רוצה.
thv
שואל השאלה:
חבר'ה, אני כבר אמרתי משהו ואני לא הולך לחזור על זה. תגלגלו למעלה ותקראו אם אתם רוצים. כל מה שאני מנסה כרגע זה לשרוד ולבלות כמה שיותר עם חברה שלי. אין צורך יותר בתשובות בשאלה הזו, אם אתם רואים את זה, תעברו הלאה.
אנונימי
תיפרד מחברה שלך
חבל שככה תפגע בה
יש לך חברהה
שואל השאלה:
כתבתי שאין יותר צורך בתשובות, מה לא מובן
אנונימי
תלוי מי אתה אוהב יותר
אם אתה מרגיש שאתה אוהב את השנייה תצא עם השנייה כי עם תצא עם החברה שלך ותאכלו תסביכים על השנייה, זה לא בריא לנפש ולהפך
אם אתה בכלל חושב על מישהי אחרת כשאתה עם חברה שלך עדיף לך להיפרד ממנה, זה לא מכבד אותה. לך לשנייה.