7 תשובות
למה מביך? תלבשי מה שאת רוצה.
לדעתי זה יפה מאוד ומכבד
לדעתי זה יפה מאוד ומכבד
לא מביך בכלל זה יםה
למה מביך?
לדעתי זה יפה - בסופו של יום, הציבור הוא קובע את האופנה
אגב, מבחינה דתית - מכנסיים צנועות זה בסדר (להרבה דעות)
לדעתי זה יפה - בסופו של יום, הציבור הוא קובע את האופנה
אגב, מבחינה דתית - מכנסיים צנועות זה בסדר (להרבה דעות)
אנונימי
^מכנסיים צנועות זה מכנסיים רחבות שלא רואים את הצורה של הרגליים, זה ספציפי מאוד. רוב המכנסיים לא כאלו.
למה מביך? זה אחלה
אם זה יפה בעינייך לכי על זה!!
spring_day - גם לגברים יש רגליים, העניין שלא יהיה מובלט
אנונימי
באותו הנושא: