12 תשובות
דווקא נכנסה עכשיו האופנה עם החצאיות ותיהיי חזקה אם זה מה שאת רוצה
אנונימית
אשרייך ואשרי חלקך, איזו זכות יש לך! אני חושב שזה צעד מצוין ואני מבין את הקושי, אבל תאמיני לי שאולי לכאורה תהיי קצת שונה, אבל השוני הזה יהיה לגמרי לטובה, אנשים שמסביבך דווקא יעריכו אותך יותר.
אני מצרף פה סרטון קצרצר בדיוק בשבילך, ממליץ (:
אני מצרף פה סרטון קצרצר בדיוק בשבילך, ממליץ (:
קישורים מצורפים:
לשים את הכל בצד, כי הכי חשוב - זה רצון ה' יתברך ומול רצון ה' יתברך הכל מתגמד.
הרי את לא חושבת ששווה לך להפסיד את השכר הנצחי או לקבל עונש בגלל מישהו אחר, נכון?
הרי את לא חושבת ששווה לך להפסיד את השכר הנצחי או לקבל עונש בגלל מישהו אחר, נכון?
אנונימי
הייתי בדיוק כמוך משפחה חילונית בית ספר חילוני ואז הבנתי מה האמת שלי כרגע אני שומרת שבת וצניעות והכי גאה בזה בעולם
את אלופה כל הכבוד לך.
תאמיני בעצמך ותעשי מה שמרגיש לך לנכון לעשות.
ולדעתי חצאית זה דבר יפה
תאמיני בעצמך ותעשי מה שמרגיש לך לנכון לעשות.
ולדעתי חצאית זה דבר יפה
שימי פס על כולם למרות שזה קשה בסוף יעריכו אותך ואת האמת שלך.
אפילו יכול להיות שתגררי איתך עוד כמה שזה בכלל משהו.
אפילו יכול להיות שתגררי איתך עוד כמה שזה בכלל משהו.
כל הכבוד לך
יודעת מה היה מיוחד באברהם אבינו? הוא היה שונה
יש משהו ששלחו פה פעם, אשלח לך:
אשרייך, אצטט את דברי ר' נחמן זיע"א.
"'אחד היה אברהם' .
שאברהם עבד ה' רק על ידי שהיה אחד
שחשב בדעתו שהוא רק יחידי בעולם, ולא הסתכל כלל על בני העולם, שסרים מאחרי ה' ומונעים אותו, ולא על אביו ושאר המונעים, רק כאילו הוא אחד בעולם
וזהו: 'אחד היה אברהם'.
וכן כל הרוצה לכנוס בעבודת ה', אי אפשר לו לכנוס כי אם על ידי בחינת שיחשוב שאין בעולם כי אם הוא לבדו יחידי בעולם
ולא יסתכל על שום אדם המונעו, כגון: אביו ואימו או חותנו ואישתו ובניו וכיוצא, או המניעות שיש משאר בני העולם, המלעיגים ומסיתים ומונעים מעבודתו יתברך.
וצריך שלא יחוש ויסתכל עליהם כלל
רק יהיה בבחינת: 'אחד היה אברהם' כאילו הוא יחיד בעולם כנ"ל"
יודעת מה היה מיוחד באברהם אבינו? הוא היה שונה
יש משהו ששלחו פה פעם, אשלח לך:
אשרייך, אצטט את דברי ר' נחמן זיע"א.
"'אחד היה אברהם' .
שאברהם עבד ה' רק על ידי שהיה אחד
שחשב בדעתו שהוא רק יחידי בעולם, ולא הסתכל כלל על בני העולם, שסרים מאחרי ה' ומונעים אותו, ולא על אביו ושאר המונעים, רק כאילו הוא אחד בעולם
וזהו: 'אחד היה אברהם'.
וכן כל הרוצה לכנוס בעבודת ה', אי אפשר לו לכנוס כי אם על ידי בחינת שיחשוב שאין בעולם כי אם הוא לבדו יחידי בעולם
ולא יסתכל על שום אדם המונעו, כגון: אביו ואימו או חותנו ואישתו ובניו וכיוצא, או המניעות שיש משאר בני העולם, המלעיגים ומסיתים ומונעים מעבודתו יתברך.
וצריך שלא יחוש ויסתכל עליהם כלל
רק יהיה בבחינת: 'אחד היה אברהם' כאילו הוא יחיד בעולם כנ"ל"
אני חושב שבמקרה זה, אין שום משמעות לסביבה או לתגובתה. זהו אחד המקרים האלו בהם אין שום סיבה לא לעשות את הצעד (תחושת אי־נעימות שאולי תהיה - תחלוף מהר מאוד. במיוחד אם תהיי נאמנה לעצמך).
אשרייך!
אשרייך!
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם על התגובות!!!! כל תגובה מחזקת אותי רק יותר ויותר❤❤
תודה רבה לכולם על התגובות!!!! כל תגובה מחזקת אותי רק יותר ויותר❤❤
את מדהימה! יש מצב שאני אתכוב לך לפרטי? אבל אני רוצה שתסתירי את המשתמש שלי מכולם. ואין לך מה לדאוג ממני
אנונימי
באמת תעשי מה שאת חושבת ולא מה שאחרים יחשבו עליך
גם אני בן 16 בתיכון חילוני
אל תתבישי במי שאת תלכי עם השם יתברך ותדעי שזאת זכות ענקית להתלבש בצניעות !! ולהיות בת של מלך !!
אל תתבישי במי שאת תלכי עם השם יתברך ותדעי שזאת זכות ענקית להתלבש בצניעות !! ולהיות בת של מלך !!
באותו הנושא: