8 תשובות
את יכולה לאכול מה שבא לך בדיאטה הכל עניין של איזון
יש שוקולדים ללא סוכר
אולי תמר עם אגוז מלך ממש טעים..
שואל השאלה:
נו אין תחליף?
נו אין תחליף?
אנונימית
לא לאכול
תאכלי קצת?
תכיני קקאו עם סילאן ושמן קוקוס במקפיא מספיק בריא
לאכול קובייה, הכל במינון
אולי תמרים, פירות מתוקים.
אולי תמרים, פירות מתוקים.
באותו הנושא: