8 תשובות
את יכולה לאכול מה שבא לך בדיאטה הכל עניין של איזון
יש שוקולדים ללא סוכר
אולי תמר עם אגוז מלך ממש טעים..
שואל השאלה:
נו אין תחליף?
אנונימית
תאכלי קצת?
תכיני קקאו עם סילאן ושמן קוקוס במקפיא מספיק בריא
לאכול קובייה, הכל במינון
אולי תמרים, פירות מתוקים.