7 תשובות
זה יכול לעזור לך להתגבר קצת על הביישנות
קשה למצוא עבודה מתאימה כשאתה ביישן, ובכלל להיות ברמנית נשמע בכלל לא מתאים לאדם ביישן..
ביישנית זאת לא תכונה שתלווה אותך לתמיד. עבודה כזאת ממש יכולה לשבור לך את הביישנות ולהשאיר אותה מאחורה
ממליצה
ממליצה
פחות מתאים, אבל כמו שאמרו מעליי, את תוכלי להתגבר ככה על הביישנות שלך. בהצלחה!
בכלל לא צריך אופי חזק בשהיל זה
זה יכול לעזור לך להיות פחות ביישנית.
בהצלחה :)
בהצלחה :)
באלי גם לנסות עבודה שתעזור לי להתגבר על הביישנות !! בהצלחה! אני בטוחה שתתרגלי ! אם את רוצה תפני אלי לפרטי ^~^
באותו הנושא: