8 תשובות
שואל השאלה:
פשוט מתעניין.
פשוט מתעניין.
אנונימי
לדעתי זה בסדר גמור
שואל השאלה:
תודה רבה :)
תודה רבה :)
אנונימי
זה אחלה לגמרי
שואל השאלה:
תודה רבה :)
תודה רבה :)
אנונימי
זה בסדר נראלי
נראה לי בסדר אבל לא לאורך זמן
תקרא על fasting
תקרא על fasting
אנונימית
שואל השאלה:
ברור, אני מתאמן וצריך לעלות במסה, סתם רציתי להתפנק בערב על ארוחה גדולה מבלי לדאוג יותר מדי :)
ברור, אני מתאמן וצריך לעלות במסה, סתם רציתי להתפנק בערב על ארוחה גדולה מבלי לדאוג יותר מדי :)
אנונימי
באותו הנושא: