8 תשובות
לא
אל תתביישי שלא שתית זה סבבה לגמרי
שואל השאלה:
באמת? אז מה זה נחשב ששותים?
אנונימית
לשתות נחשב לעכל את האלכוהול כי אם זה לא נמצא בגוף שלך אז לא שתית
אם את הולכת זה נחשב
כששתית
כשהיית בישיבה וישבת לשתות באמת ולהרגיש את האווירה של האלכוהח
שואל השאלה:
אה סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
כןכן הרגשתי את זה עובר אחר-כך ירקתי כאילו
אנונימית