5 תשובות
אני אישית לא כזאת
מדובר בהיכרות עם פריחה מצויה, נא להתחיל את שלב א' של ההתנתקות, תודה.
כי זה מגניב
כי בנות לא אוהבות או לפחות לא רוצות לאהוב את זה
כאילו אם מישהו יתנהג כמו מניאק פשוט אומרים לו ביי זה לא מושך בשום צורה
כאילו אם מישהו יתנהג כמו מניאק פשוט אומרים לו ביי זה לא מושך בשום צורה
אני יכולה להגיד שלגבי זה לא נכון
באותו הנושא: