11 תשובות
תכתבי לה
שואל השאלה:
מה לרשום לה?
מה לרשום לה?
אנונימית
מתי הראיון?
שואל השאלה:
מחר
מחר
אנונימית
תכתבי לה ככה
היי, סליחה שזה בדקה התשעים אבל אני לא אוכל לבוא לראיון העבודה מחר מסיבות אישיות ושוב פעם ממש סליחה שזה בדקה התשעים
היי, סליחה שזה בדקה התשעים אבל אני לא אוכל לבוא לראיון העבודה מחר מסיבות אישיות ושוב פעם ממש סליחה שזה בדקה התשעים
זה מה שאני הייתי כובת
כותבת*
שואל השאלה:
זה לא דקה תשעים חחח אבל אולי כדאי להסביר לה למה?
זה לא דקה תשעים חחח אבל אולי כדאי להסביר לה למה?
אנונימית
אני מניחה שאם יש לך סיבה מוצדקת או משהו אז כן כדאי להסביר
תכתבי לה
תרשמי
יותר מכובד
יותר מכובד
באותו הנושא: