8 תשובות
אכן עצוב לי מאוד שנגמר.
רק עכשיו אני מבין כמה כיף זה בית ספר
אני מגיע כל שבוע למתכונת או בגרות אחרונה ומסיים סופים.
אני מגיעה לחזרות למסיבת סיום
שואל השאלה:
היה לי ליפני שבועיים בגרות אחרונה בתקשוב וזהו סיימתי הכול אנחנו כבר לא לומדים אבל עדיין אני בא פעם בא
לי יש עוד בגרות אחת אחרונה בעוד שבועיים ואז לא מגיעה יותר
יש לי עוד שבועיים בערך את הבגרות האחרונה שהיא לא ממש בגרות ואף אחד מהשכבה לא מגיע לביה"ס יותר בכלל
אוף הלוואי
יש לי עוד 5 בגרויות:(