16 תשובות
מחכים
בת כמה את
שואל השאלה:
עוד מעט 14
עוד מעט 14
אנונימית
זה גיל בסדר נראלי
ואת יכולה להכיר עוד אנשים מחוץ לשכבה
שואל השאלה:
אבל כל השכבה שלי ערסים כאלה עם וויפ שובינטים ברמות
ואין לי מושג איך
אבל כל השכבה שלי ערסים כאלה עם וויפ שובינטים ברמות
ואין לי מושג איך
אנונימית
תכירי מחוגים, צופים, ודברים כאלהה
שואל השאלה:
חח הלוואי והיו את הדברים האלה בישוב הקטן שלי
חח הלוואי והיו את הדברים האלה בישוב הקטן שלי
אנונימית
אין שום מפגשי חברה?
שואל השאלה:
ליטרלי כלום
ליטרלי כלום
אנונימית
בגיל הזה זה מיותר וחסר משמעות
גם אני רציתי את זה בגיל הזה, עכשיו כשיש לי את זה זה באמת לא כזה מלהיב
תתעסקי בלימודים/חברים זה הכי חשוב בגיל שלך
גם אני רציתי את זה בגיל הזה, עכשיו כשיש לי את זה זה באמת לא כזה מלהיב
תתעסקי בלימודים/חברים זה הכי חשוב בגיל שלך
אז תחפשי מקומות מחוץ לישוב שלך
שואל השאלה:
תודהה על העצות :))
תודהה על העצות :))
אנונימית
בכיףף
בגיל הזה מיותר וחסר משמעות ממש.
יש עוד הרבה לפנייך ואת לא צריכה את זה.
סתם על הראש וזה הגיל שהכי לא צריך חבר, להתרכז בעצמך יותר חשוב
יש עוד הרבה לפנייך ואת לא צריכה את זה.
סתם על הראש וזה הגיל שהכי לא צריך חבר, להתרכז בעצמך יותר חשוב
שואל השאלה:
איך אני אוהבת אנשים בסטיפס יאו
איך אני אוהבת אנשים בסטיפס יאו
אנונימית
באותו הנושא: