9 תשובות
אם עשית טעות ואת מבינה אותה אז חשוב שתתנצלי ותסבירי את עצמך
הבקשה עצמה לא גרועה, אבל זה לא יפה לשים אותך במקום כזה, את גם ככה מתחרטת למה הוא מחפש לגרום לך להרגיש יותר נורא? מה יוצא לו מזה, לא יודעת מה הייתי עושה במקומך אחותי
מוזר לתת כזה תנאי ספציפי אבל נראה לי שמה שהוא התכוון זה שהוא רוצה להרגיש שאת באמת אוהבת אותו ואכפת לך ממנו ולהראות רצון אמיתי
אני חושב שהוא לא אוהב אותך יותר...
ואם נפרדתם אל תחזרי... במיוחד אחרי שהוא נתן לך משימה לעשות.
שואל השאלה:
אני בגדתי בו
אנונימית
שואל השאלה:
אני ביקשתי מיליון פעם סליחה ואז הוא אמר שמילים כולם יכולים להגיד אבל לא כולם יכולים לבצע
אנונימית
הלוואי שלא ירק אפילו לכיוון שלך יותר
בגדת בו וגם יצאת לו על החיים?
שואל השאלה:
אני הייתי מאוד מבולבלת לא ידעתי מה אני רוצה, הוא אמר שהוא מקווה שיבוא יום שאני אבוא ואעשה מה שהוא אמר ובנוסף הוא אמר שאין לו מה לדבר איתי עד אז
אנונימית