5 תשובות
ממש אבל ממש לא הגזמת
המינימום שמגיע לך זה לאכול את אותו האוכל שהם אוכלים
המינימום שמגיע לך זה לאכול את אותו האוכל שהם אוכלים
לא הגזמת..
הם פשוט היו לא בסדר
לא הגזמת לדעתי.
מה כאילו למה אין אוכל לכולם זה דפוק אבל מבוגרים תמיד יחשבו שהם יותר טובים מאיתנו כי הם יותר גדולים וכל הבולשיט הזה בטח כי עשו להם אותו הדבר בילדות והם רוצים גם לעשות את זה עכשיו
לא יודע זה רק תיאוריה שלי
לא יודע זה רק תיאוריה שלי
באותו הנושא: