7 תשובות
שואל השאלה:
פשוט לא נעים לקחת ממנו כסף
פשוט לא נעים לקחת ממנו כסף
אחשלי הכל טוב אצלנו לפחות תמיד שמים כסף על דלק אם חבר מסיע או משהו כנל לחניה וזה
זה הכי הגיוני
זה הכי הגיוני
שואל השאלה:
יש לי חבר חייב לי חנייה 25 שקל כבר חודש סעמק חחח
יש לי חבר חייב לי חנייה 25 שקל כבר חודש סעמק חחח
הייתי מסיע חינם
שואל השאלה:
היית יוצא מהמיטה אחרי 9 שעות עבודה ונוסע 40 דקות בשביל להסיע חבר?
היית יוצא מהמיטה אחרי 9 שעות עבודה ונוסע 40 דקות בשביל להסיע חבר?
שואל השאלה:
אני חולה על חברים שלי אבל לא אצפה מהם גם דבר כזה
אני חולה על חברים שלי אבל לא אצפה מהם גם דבר כזה
זה תלוי
אבל ננסה לעשות סדר
כלכלית זה ברור שלא משתלם
זה לא סתם זה עןלה פי שלושה 20 דקות נסיעה פירושו 40 דקות כי יש גם 20 דקות חזור מה שאומר דלק ל 40 דקות שווה בין 50 ל 70 שקל לפחות מה שאומר שאת עובדת בחינם
לגבי העניין עצמו את לא משרתת אבל אם זה חד פעמי והוא נתקע אל תקחי כסף ותיהי שם בשבילו
אם זה הופך למעמסה והבחור מתחיל לאכול את הראש על טרמפ כל פעם שבא תתחילי לסרב את לא נהגת מונית שלו
זה עניין של הרגשה ואינטואציה
אבל ננסה לעשות סדר
כלכלית זה ברור שלא משתלם
זה לא סתם זה עןלה פי שלושה 20 דקות נסיעה פירושו 40 דקות כי יש גם 20 דקות חזור מה שאומר דלק ל 40 דקות שווה בין 50 ל 70 שקל לפחות מה שאומר שאת עובדת בחינם
לגבי העניין עצמו את לא משרתת אבל אם זה חד פעמי והוא נתקע אל תקחי כסף ותיהי שם בשבילו
אם זה הופך למעמסה והבחור מתחיל לאכול את הראש על טרמפ כל פעם שבא תתחילי לסרב את לא נהגת מונית שלו
זה עניין של הרגשה ואינטואציה
באותו הנושא: