4 תשובות
לאלא, זה בסדר!!
זה לא יהיה מוזר והיא תעריך אותך.
זה לא יהיה מוזר והיא תעריך אותך.
הכל יהיה בסדר! היא המורה שלך ואני בטוחה שהיא תהיה נורא שמחה שכתבת לה את זה.
שואל השאלה:
כתבתי לה את זה
"היי ***, שוב תודה על היום אני שמחה שעשינו את זה"
בארבע.. היא עוד לא ענתה...
זה הגיוני...
אבל overthinking
כתבתי לה את זה
"היי ***, שוב תודה על היום אני שמחה שעשינו את זה"
בארבע.. היא עוד לא ענתה...
זה הגיוני...
אבל overthinking
אנונימית
זה ממש חמוד מצידך
תכתבי לה(:
תכתבי לה(:
באותו הנושא: