4 תשובות
לאלא, זה בסדר!!
זה לא יהיה מוזר והיא תעריך אותך.
הכל יהיה בסדר! היא המורה שלך ואני בטוחה שהיא תהיה נורא שמחה שכתבת לה את זה.
שואל השאלה:
כתבתי לה את זה
"היי ***, שוב תודה על היום אני שמחה שעשינו את זה"
בארבע.. היא עוד לא ענתה...
זה הגיוני...
אבל overthinking
אנונימית
זה ממש חמוד מצידך
תכתבי לה(: