14 תשובות
תשלחי לה משהו קצר.
תודה על... שנים שהיית לצידי עוזרת לי אוהבת ...
שואל השאלה:
אני יכולה לשלוח לה
"היי ***, סליחה על ההפרעה.
רק היה חשוב לי פעם אחת אחרונה באמת להודות לך על הכל, את עזרת לי מאוד גם בלימודים וגם בכללי ועם עצמי. אני שמחה שזכיתי שתהיי המחנכת שלי גם אם רק לשנה אחת. אני באמת ממש מעריכה אותך. ❤"

או שזה מוגזם?
אנונימית
כן, תשלחי לה.
^ולא מוגזם בכלל, יפה מאודד
סבבה לקחתי את הנוסח(:
שואל השאלה:
שלחתי תחזיקו לי אצבעות
^ :) בהצלחה ;)
אנונימית
תרשמי "חחח" נראה לי
"היה לי חשוב להגיד לך תודה אחרונה מהלב, אני מעריכה את כל מה שעשית בשבילי ומודה על הכל.
חופשה נעימה"
כן "תודה רבה חמודה
ממש מרגשת" זה מה שהיא כתבה לי
שואל השאלה:
חחח
היא נשמעת חמודה ממש❤
אנונימית
כן חחח
שואל השאלה:
****, אני מאחלת לעצמי שתמשיכי להפריע לי.


זה מה שהיא הגיבה... צריך להגיב חזרה?
אנונימית
שואל השאלה:
שלך הגיבה? נל
אנונימית