6 תשובות
אכלת אותה אחותנו היקרה
משתתפת בצערך
היא דואגת לך אני חושבת שדווקא זה טוב ששיתפת אותה על זה אולי את מתחרטת על זה עכשיו אבל תאמיני לי שבתוכח זה הוריד לך אבן מהלב
הכל בסדר זה יסתדר :)
אל תדאגי זו אמא שלך והיא אוהבת אותך וכל מה שהיא תעשה זה מאהבה... ואת יכולה לדבר איתה על זה ולבקש ממנה לא לעשות את זה
תנסי לדבר איתה ואם את רואה שהיא לא באמת מקשיבה פשוט תאמיני לזה שהיא עושה הכול אבל הכול מאהבה גם אם לפעמים ניראה לנו שלא...