8 תשובות
כלום , כבר עשית אי אפשר להדביק שיהר
אין מ לעשות רק לחכות שיגדל וללכת לספר שיסדר את התסרוקת
שיער *!!^
כרגע אין לך מה לעשות בגדול
נסי לנחם אותה שהשיער יצמח מהר ושלא תחזרי על זה שוב
זה לא הולך ככה שאת שמה שבוע -שבועיים שמן קיק ופופ השיער שלך יחזור להיות באותו אורך
אין מה לעשות צריך להתמודד
שואל השאלה:
כןן אבל אני גזרתי תשיער לפני בערך חודש וגדל לי מלא מלא ועכשיו גזרתי שוב
אנונימית
רציני?? היא כועסת עלייך על זה שגזרת לעצמך את השיער?? קודם כל מוגזם, זה השיער שלך וזכותך ודבר שני שיער אורך, הכל בסדרר
מצטרפת^
אין כל כך מה לעשות, לחכות שיגדל השיער וללמוד מטעויות:)