7 תשובות
לדעתי כתוב לו בטאבלט
טאבלט
שואל השאלה:
קיצר לא עברתי טסט ואני עצובה
קיצר לא עברתי טסט ואני עצובה
אנונימית
:(
לא נורא!!
בסופו של דבר את תעברי, לא משנה מה יהיה המספר טסט, הכל לטובה :)
לא נורא!!
בסופו של דבר את תעברי, לא משנה מה יהיה המספר טסט, הכל לטובה :)
כתוב בטאבלט
כתוב לו בטאבלט
שואל השאלה:
אה אז סתם כעסתי עליו שעשה לי מסלול קשה
אה אז סתם כעסתי עליו שעשה לי מסלול קשה
אנונימית
באותו הנושא: