16 תשובות
כן.
לא
אתם לא באמת מבינים באהבה הנשיקות לא שוות כלום
אתם לא באמת מבינים באהבה הנשיקות לא שוות כלום
לא
כן,זה בסדר
כל אחד והגיל שלו אם זה הרגיש לך נכון אז כן
כן אבל קחי את זה בקצב שלך אין לאן למהר
זה בסדר אם שתיכם רציתם את זה
אבל זה לא משהו רציני בגיל הזה
אבל זה לא משהו רציני בגיל הזה
לא
שואל השאלה:
אני לא חושבת שיצא מזה כלום אבל בואו זה הגיל שמתחילים לפתח דברים ולנסות
אני לא חושבת שיצא מזה כלום אבל בואו זה הגיל שמתחילים לפתח דברים ולנסות
אנונימית
אם את מוכנה אז כם
לא ובגיל 12 לא מתחילים לנסות דברים
כן, זאת כולה נשיקה.
גם אני התנשקתי פעם ראשונה באזור הגיל הזה
גם אני התנשקתי פעם ראשונה באזור הגיל הזה
לא חושב ש12 וחצי זה הגיל להתחיל לנסות
כן אם זה הרגיש לך נכון
כן.
באותו הנושא: