5 תשובות
אני חושב שארגון המורים זה רק עבור התיכון.
שואל השאלה:
אז מה זה חטיבה?
לא, כל מורה משתייך לאנשהו אחר
כן, בדרך כלל מורי היסודי והגננות שייכים להסתדרות ומורי התיכונים והחטיבות לארגון
אבל יש גם מורי חטיבות שמשתייכים להסתדרות
לרוב זה ככה