5 תשובות
אני חושב שארגון המורים זה רק עבור התיכון.
שואל השאלה:
אז מה זה חטיבה?
אז מה זה חטיבה?
לא, כל מורה משתייך לאנשהו אחר
כן, בדרך כלל מורי היסודי והגננות שייכים להסתדרות ומורי התיכונים והחטיבות לארגון
אבל יש גם מורי חטיבות שמשתייכים להסתדרות
אבל יש גם מורי חטיבות שמשתייכים להסתדרות
לרוב זה ככה
באותו הנושא: