6 תשובות
אם יש ספק
לחתוך אם לא מתאים
אם את לא מרגישה בנוח במערכת יחסים הזאת ומספיק אהובה אז תדברי איתי על זה ואם זה לא עובד תחתכי
שואל השאלה:
למה גברים הם סתומים למה? כל פעם שאני חושבת שאולי זה אחד נורמלי שבא גם הוא פוגע בי בסופו של דבר, אני אשאר לבד כל החיים?
אנונימית
אם את לא מרגישה בנוח תגידי לו שזה לא מתאים. אם את צריכה משהו אני בפרטי :)
את לא תשארי לבד כל החיים. יש גברים סתומים בדיוק כמו שיש נשים סתומות, אבל את תמצאי אותו בסוף.