היי, מישהו שלומד בבית ספר שבעיר שונה מהעיר שהוא גר בה (או מבין בזה). אשמח לעזרה!
אני רוצה לעבור לבית ספר בעיר אחרת, בעירייה אמרו לי לשלוח את התעודה של סוף שנה, ושהמעבר תלוי באם יש מקום פנוי וכל השיט הזה - מישהו פה עבר תהליך דומה? אוכל לפנות אליכם בפרטי לפרט יותר?