11 תשובות
כן
פנימייה או רגיל?^^^^
אנונימי
רגיל
איך יש לך כוח לנסיעה הזאת כל בוקר??
אנונימי
למדתי להתרגל לזה..
אני גרה באיזור נתניה ולומדת בפתח תקוה
אני
אני אוהבת את הנסיעה, שומעת שירים ונירגעת