11 תשובות
אכן.
כן
פנימייה או רגיל?^^^^
אנונימי
רגיל
איך יש לך כוח לנסיעה הזאת כל בוקר??
אנונימי
למדתי להתרגל לזה..
יאפ
כן
אני גרה באיזור נתניה ולומדת בפתח תקוה
אני
אני אוהבת את הנסיעה, שומעת שירים ונירגעת
אני אוהבת את הנסיעה, שומעת שירים ונירגעת
באותו הנושא: