13 תשובות
אני חושבת שזה כבר לא רלוונטי.
כן. תכתבי סליחה על האיחור
תעשי מה שמרגיש לך
אם את רוצה להחיות מחדש את השיחות אז שה אחלה דרך פשוט תכתבי על דרך כזה בצחוק באיחור גדול או משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
עידכון: כתבתי והוא ענה זה נראה כאילו לא מזיז לו האיחור במזל טוב
^ אז כנראה הוא רוצה לחדש איתך את הקשר ולא כל כך אכפת לו שכתבת לו באיחור אלא שבכלל חידשת את השיח בינכם
שואל השאלה:
כיף כאפה לא להאכיל אותי סרטים בבקשה
^אולי קצת הגזמתי , יכול להיות שגם לא יקרה הרבה
שואל השאלה:
כיף כאפה, לא הגזמת נראלי השיחה ממש מתקדמת אבל אני עדיין לא בטוחה שאני מוכנה לקשר מרחוק כלכך אבל לכי תדעי קיץ וזה
אני בן, ונראה לי שאולי יתאים לכם יותר מתמיד להיפגש (אם את רוצה להמשיך את הקשר ) כי כמו שאמרת קיץ - חופש גדול ולא יהיה לך הרבה על הראש או הרבה לחץ
שואל השאלה:
יש עוד סיבות שסיימתי את הקשר אבל כן נראה לאן מתקדם כמה ולמה ואם נגיע לאותן רמות כמו פעם
את צודקת .