6 תשובות
אם להגיד את האמת ומניסיון עדיף לך פשוט לנתק איתה את הקשר וככל שתתרחקי ממנה עם הזמן פחות תחשבי על זה ובעיניי זאת הדרך היחידה
שואל השאלה:
אבל אני באמת ממש אוהבת אותה בתור חברה היא מצחיקה וכיף להיות איתה וגם אין לי אפשרו
לנתק איתה קשר בלי להתחיל איזשהו ריב בחבורה או זתם להתרחק בלי הסבר זה פשוט לא עובד לי
אנונימית
תנסי לשחרר ממנה
בתכלס אין מה לעשות מזה אם היא לא נמשכת לבנות
לדעתי כדאי לך לרדת ממנה אם היא מדברת כל הזמן על בנים
תנסי לדבר עם היועצת בית ספר או עם ההורים שלך
שואל השאלה:
מזתומרת תלוי מתי?
אנונימית