2 תשובות
אפשר ליפול במחנה.
רואים מוטיבציה, יכולת פעולה עם האנשים.
עבודה בצוות.
זה מבחן בפני עצמו.
לפי מה שהבנתי אין ממש מבחן או משהו פשוט צריך להיות שם סבבה
לאיזה אוניברסיטה את הולכת?
אנונימית