13 תשובות
אם את חולה אז את חולה
מה זה אומר שהן טועות?
הסיכויים לכזה דבר הם כאלה קטנים
ככל הנראה שאת יצאת חיובית
כנראה שאת חיובית.
שואל השאלה:
^^ אני עושה מוסדית אתמול עשיתי מוסדית יצאתי שלילית כי הייתי בתחילת המחלה
אנונימית
אז ממליצה לכבד את הסביבה ולהישאר בבית כדי לא לסכן את הסביבה

החלמה מהירה! 3>
אז את חיובית
תקשיבי עשיתי לפני שעה שלוש בדיקות של הבית ויצאתי חיובית ואני לא יודעת מה לעשות אני בול כמוך
שואל השאלה:
^ תודהה
אנונימית
^הולכים לעשות מוסדית או פי סי אר
ובנתיים בידוד
שואל השאלה:
^ יצאתי חיובית במוסדי אז אני בדרך הביתה
אנונימית
יש לך אבולה
שואל השאלה:
^ מה אתה רוצה
אנונימית
רפואה שלמה