4 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אעלה קישור לשאלה בכל מקרה
אהה לאלא זה במיין כי אם זה היה במחלקה(לפחות אצלי ככה)היו רושמים "כתוב פעולה פנימית.."
שואל השאלה:
כן יש מחלקה
יש לך מחלקה לעבוד עליה?
אני חושבת שזה במיין