4 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אעלה קישור לשאלה בכל מקרה
אוקיי תודה
אעלה קישור לשאלה בכל מקרה
אהה לאלא זה במיין כי אם זה היה במחלקה(לפחות אצלי ככה)היו רושמים "כתוב פעולה פנימית.."
שואל השאלה:
כן יש מחלקה
כן יש מחלקה
יש לך מחלקה לעבוד עליה?
אני חושבת שזה במיין
אני חושבת שזה במיין
באותו הנושא: