5 תשובות
לשכוח ממנה, כנראה היא לא רוצה שתהיו חברות ואת יכולה להתחבר לבנות אחרות.
לומר לה שאת לא יודעת מה קרה ושאת רוצה להישאר חברה שלה ואת לא מבינה מה השתנה
ואם קרה משהו אז שהיא לפחות תסביר לך מה קרה
ואם קרה משהו אז שהיא לפחות תסביר לך מה קרה
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת
אני לא מסוגלת
אנונימית
היא לא שווה אותך תתקדמי ממנה אני יודעת שזה קשה (מניסיון) אבל אני מאמינה שיהיה בסדר 3>
אני חושבת שמה שאת צריכה לעשות עם כל הקושי שבדבר, אם את רואה באמת שזה לא הולך לך באיזהו שלב, אז כנראה שהגיע הזמן לוותר, אבל אולי תנסי לחפש דרך אחרת להגיע אליה.
אולי תכתבי לה הודעה אמיתית וכנה על מה שאת מרגישה בתוכך, או אולי תנסי פשוט להתקשר אליה ותראי אולי היא תענה לך.
אולי תכתבי לה הודעה אמיתית וכנה על מה שאת מרגישה בתוכך, או אולי תנסי פשוט להתקשר אליה ותראי אולי היא תענה לך.
באותו הנושא: