3 תשובות
לא צריך למלא שום טופס פשוט לעשות בדיקה ביום הרביעי לבידוד וביום החמישי ואפשר לצאת
צריך להיות בבידוד לפחות חמישה ימים, אם תצא שלילי אז אתה תוכל לצאת, אם לא אז אתה צריך להיות בבידוד לעוד יומיים ואז אתה משוחרר
לא צריך למלא כלום אתה עושה בידיקות ביתיות ברביעי וחמישי ואם יוצא שלילי אתה יוצא בשישי בבוקר אם יוצא חיובי את נשאר עד ראשון בבוקר



החלמה מהירה:)
באותו הנושא: