8 תשובות
חמישה ימים אחרי, יום שני
לא
עוד חמישה ימים.
איזה מיד מי חולה בקורונה בימים האלה דרך אגב אולי יש לי מזל נאחס אבל יש סיכוי שיהיה לך תופעות לוואי למשך כמה חודשים
אנונימי
עוד חמישה ימים
שלישי בבוקר אלא אם עדיין תהיה חיובי בבדיקה ביתית. אם זה יקרה, תצטרך להשאר עוד יומיים בבידוד ורק אז לצאת, אם אין תסמינים.
אתה צריך לעשות היום ומחר בדיקה אם אתה שלילי אתה יכול לצאת מחר
באותו הנושא: