התחברות הרשמה

כתבתי שיר והלחנתי, אשמח אם תביעו את דעתכם - קישור מצורף

https://voca.ro/1l9U4rzfI2ew
27 ביוני 2022, 18:09
כתיבהחוות דעתביקורתשירה    
4 תשובות
אל מי אתה צוחק בן אדם
אנונימית
מה זה משנה
אתה עושה צחוק או מה
אנונימית
נהדר
ס
סיססטרי
שואל השאלה:
על*
אנונימי
באותו הנושא:
אוסף שירים שכתבתי להנאתכם, אשמח אם תביעו דעתכם
בן כמעט 14, כתבתי בית אחד ופזמון לשיר ואשמח אם תביעו דעה
היי, אשמח לביקורת על שיר שכתבתי והלחנתי :)
קטע קצר שכתבתי , אשמח אם תביעו דעה
כתבתי שיר ואשמח אם תביעו את דעתכם:)
כתבתי שיר על טבעונות, אשמח אם תביעו דעתכם
קטע כתיבה שאני רשמתי אשמח אם תביעו את דעתכם
קטע כתיבה שלי, אשמח אם תביעו דעתכם.
כתבתי קטע פריקה, אשמח אם תביעו את דעתכם ותגידו איפה אפשר לשפר
כתבתי שיר אישי. אשמח אם תביעו עליו דעתכם.
כתבתי משהו קטן אני אשמח אם תביעו דעה