7 תשובות
שואל השאלה:
כןכן בגלל זה שאלתי
אנונימית
שואל השאלה:
רק אני לא הבנתי למה דווקא שאנחנו יוצאים לחופש המורים מתחילים עם השביתה הזאת כיאלו הם עושים לנו בכוונה מה הבעיה שהם ילמדו עוד עשרה ימים מבלי לעשות בלאגן
אנונימית
לא
תודה לאל חופש מהאחים
בול שישחררו מאיתנו סוף סוף חופש