7 תשובות
אין לך ברירה זה או זה או שהוא יואשם בפדופיליה אם יגלו על זה...
שואל השאלה:
זה בסדר אם אני יגיד לו שההורים שלי לא הרשו לי יותר להיפגש איתו בגלל הגיל?
זה בסדר אם אני יגיד לו שההורים שלי לא הרשו לי יותר להיפגש איתו בגלל הגיל?
אם הוא לא יבין את זה פשוט תחסמי אותו בכל מקום
אין דרך אחרת לצערי :(
אין דרך אחרת לצערי :(
אם הוא רוצה לנסות את יכולה למרות שזה פער גילאים עצום , אבל זה לא בסדר שהוא כרגע לא יודע מה הגיל שלך
אין לך ברירה או שתגידי לו שזה לא מתאים לך או שתספרי לו את האמת
את לא יכולה להמשיך עם זה את בת 14
את לא יכולה להמשיך עם זה את בת 14
אם לא תספרי לו זה יפגע בו יותר ויותר, את חייבת לחתוך את זה לדעתי. את משחקת פה בבנאדם שכביכול את "אוהבת". הוא יתמודד עם זה אני בטוח ויעבור הלאה. תעשי לו את הטובה הזאת ותשחררי ממנו, אני לא רוצה לרעתך וכל מה שאני כותב פה זה לטובתך אפילו אם את לא רואה את זה כרגע.
אין לך ברירה תצטרכי לספר לו , זה הבדל גילאים גדול מאוד ורוב הסיכוים שהוא לא רוצה את זה .. תספרי לו
באותו הנושא: